Leesvoer
Blog
We delen graag trends, tips, nieuws en inspiratie op het gebied van online marketing en communicatie.
SEO-teksten? Hier moet je op letten!
Schrijven met het oog op SEO is een kunst op zich. Je moet namelijk met andere punten rekening houden dan bij het schrijven van een ‘gewone’ tekst. We geven je graag een paar tips!
Employer branding: hoe jij mensen kan binden, boeien en behouden
Door krapte op de arbeidsmarkt is het boeien, binden en behouden van personeel een uitdaging. Arbeidsmarktcommunicatie kan hierbij helpen.
Het belang van online marketing voor een goede marktpositie
De basis van een goede marktpositie is een sterke positionering. Een belangrijk hulpmiddel voor een goede marktpositie? Online marketing!
Krapte op de arbeidsmarkt: een sterk werkgeversmerk is de oplossing!
Heb jij te maken met óf te weinig sollicitaties, óf te weinig kwalitatieve potentiële werknemers óf geen naamsbekendheid? Dan is een sterk employer brand neerzetten een stap richting de oplossing.
Even voorstellen: Sabrina, onze nieuwe communicatieadviseur!
Sabrina is een dame met kennis en pit. Net afgestudeerd voor haar master Communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit en vol met plannen en initiatief. Sinds september 2022 werkt Sabrina bij ons als Communicatieadviseur.
Video content in elke fase van je klantreis
In dit artikel nemen we je mee door de klantreis aan de hand van videocontent. Welk soort video biedt je aan in welk contactmoment met de klant?
Een dag als Communicatieadviseur bij Factstory
Echt nieuw ben ik niet meer, maar het is nog niet te laat om mijzelf aan jullie voor te stellen! In dit blog lees je hoe mijn werkdag eruit ziet.
Twee voor de prijs van één
Hebben jullie het al gezien? Wij hebben sinds kort 2 stagiaires in ons midden. Eva en Eva, twee voor de prijs van één zou je denken.
Werken bij website maken? Check onze tips en voorbeelden!
In dit blog lees je het belang – en de voordelen – van interne communicatie bij opdrachtgevers van Factstory!
Het belang van interne communicatie
In dit blog lees je het belang – en de voordelen – van interne communicatie bij opdrachtgevers van Factstory!
7 tips om alles uit jouw vacaturetekst te halen!
Hoe schrijf je een goede vacaturetekst? Zo’n tekst waar allemaal toffe mensen op reageren die naadloos aansluiten bij het profiel.
10 tips voor een succesvolle referral campagne
Van elke medewerker een ambassadeur maken; het klinkt heel makkelijk, in de praktijk valt het vaak niet mee. Wat is het geheim van succesvolle voorbeelden?
Een sterk werkgeversmerk is onmisbaar
Het wordt steeds moeilijker om als werkgever vacatures te vullen. Heb jij te maken met óf te weinig sollicitaties, óf te weinig kwalitatieve potentiële werknemers óf geen naamsbekendheid? Dan heeft jouw employer brand een boost nodig.
Factstory: Veluwse eikels of toffe peren?
Dat is de vraag die wij onze klanten aan het einde van 2019 hebben gesteld door het geven van een bijzonder eindejaarscadeau. Misschien denk je nu “dat vraag je toch niet?”, maar uiteraard hebben wij hier een goede reden voor.
Valkuilen bij het schrijven van een blog
Bloggen is voor elke organisatie een ideale manier voor het delen van kennis en ideeën, het opbouwen van vertrouwen en een betere vindbaarheid. In dit blog delen we een aantal vakuilen bij het schrijven een blog.
Waarom heeft jouw organisatie een herpositionering nodig?
Herpositioneren is een soort van make-over. Soms klein, maar soms ook heel groots; compleet met een nieuwe bedrijfsnaam. Maar altijd gaat het over een verandering. Er kunnen diverse redenen zijn om een herpositionering te ondergaan.
Geef je contentstrategie een boost!
Je bent al even op weg met het creëren van content en je ziet resultaten. Je contentstrategie is helder: je weet voor welke doelgroep je schrijft en wat je wilt bereiken. Je dagelijkse taken bestaan uit de editorial kalender aanvullen, blogs en whitepapers schrijven.
Ken je jouw why eigenlijk wel?
Value based marketing, purpose driven marketing, … zo zijn er nog wel een paar van dit soort termen te bedenken. Klinkt ingewikkeld, maar eigenlijk draait het maar om 1 ding: waarom doen we eigenlijk wat we doen?