• Creating Living Brands

  • Heb je een vraag?
    Bel 055 - 207 0 307

BLOG  –  Factstory

Waarom heeft jouw organisatie een herpositionering nodig?

Waarom heeft jouw organisatie een herpositionering nodig?

Waarom heeft jouw organisatie een herpositionering nodig? 800 300 Factstory - Hét crossover marketing- en communicatiebureau van Apeldoorn

Herpositioneren, ook wel rebranding genoemd, is een soort van make-over. Soms klein, bijvoorbeeld met een andere kleurtje maar soms ook heel groots; compleet met een nieuwe bedrijfsnaam. Maar altijd gaat het over een verandering. Er kunnen diverse redenen zijn om een herpositionering te ondergaan. Bij een herpositionering ga je spreken vanuit een andere taal, met een andere vorm, een ander gezicht.

lees verder
Geef je contentstrategie een boost!

Geef je contentstrategie een boost!

Geef je contentstrategie een boost! 800 300 Factstory - Hét crossover marketing- en communicatiebureau van Apeldoorn

Je bent al even op weg met het creëren van content en je ziet resultaten. Je contentstrategie is helder: je weet voor welke doelgroep je schrijft en wat je wilt bereiken. Je dagelijkse taken bestaan uit de editorial kalender aanvullen, blogs en whitepapers schrijven en die delen op verschillende social media kanalen. Kortom: content houdt je lekker bezig! Maar klopt die contentstrategie nog wel? Is je werkwijze nog up-to-date en innovatief? Hierbij enkele tips die jou wellicht kunnen helpen om je contentstrategie een boost te geven.

lees verder
Ken je jouw why eigenlijk wel?

Ken je jouw why eigenlijk wel?

Ken je jouw why eigenlijk wel? 800 300 Factstory - Hét crossover marketing- en communicatiebureau van Apeldoorn

Value based marketing, purpose driven marketing, … zo zijn er nog wel een paar van dit soort termen te bedenken. Klinkt ingewikkeld, maar eigenlijk draait het maar om 1 ding: waarom doen we eigenlijk wat we doen? Veel bedrijven en organisaties zijn die zoektocht gestart en durven terug te gaan naar hun kern. Maar hoe zorg je ervoor dat die ‘why’ geen oppervlakkige marketingtaal wordt?

lees verder