Marcom, Symbool 1
Marcom, Symbool 2
Marcom, Symbool 3

Marketingcommunicatie

Hoe krijg ik mijn doelgroep in beweging?

Met goede marketingcommunicatie:

Je titel komt hier

Raakt jouw product of dienst bekend bij de juiste doelgroep

Je titel komt hier

Haal je optimaal resultaat uit jouw push en pull marketingstrategie

Je titel komt hier

Onderscheid je je van de concurrent

Waarom wil je iets met marketingcommunicatie

De doelgroep juist aanspreken

Voor sommige bedrijven is het gesneden koek en voor andere bedrijven een worsteling; hoe bereik ik mijn doelgroep? Of liever, hoe krijg ik mijn doelgroep zover dat ze mijn bedrijf, product of dienst kiezen? Het is makkelijk te communiceren over hoe goed en bijzonder jouw product of dienst is. Ook weet je waarschijnlijk feilloos te beschrijven waarom het veel beter, duurzamer, goedkoper is dan de concurrent. Je bedenkt kortingsacties en extra’s om de potentiele klant over te halen maar zonder succes. Wat dan wel? Met marketingcommunicatie vertel je de doelgroep waar zij behoefte aan heeft en beweeg je haar om voor jullie te kiezen!

 

Benieuwd naar de resultaten van marketingcommunicatie?

Wij zetten jouw usp’s om in een sterk klantverhaal met succesvolle
offline en online campagnes.

Vul je gegevens in en we nemen binnen twee werkdagen contact met je op.

Leadgeneratie (algemeen formulier)

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Écht onderscheidend zijn kan nog steeds in de markt, want ieder bedrijf is uniek.”

Pim Mulder, Strateeg

 

Hoe pakken we dit aan?

cijfer_1d

Hoe ziet mijn business landschap er nou eigenlijk uit?

Onderzoek en strategie

Aan de hand van ons onderzoek en de strategische sessie(s) op marketing gebied maken we een strategisch marketingplan. We kijken met name naar de doelgroep en doelstelling vanuit marketingcommunicatie en proberen de klant (en de klant van de klant) in kaart te brengen. Door de markt en concurrenten te analyseren komen we tot een strategische positionering.

cijfer_2

Een creatieve positionering met duidelijke kernwaarden

Concept en communicatie

Wanneer de strategische positionering helder is, ontwikkelen we een concept dat erbij past en die de kernwaarden uitdraagt. Dit concept passen we toe in de diverse (online) middelen als de opbouw van de website/ webshop, social media en look & feel van het pand en wagenpark. We communiceren in de taal van de doelgroep en creëren een sterk merk.

cijfer_3

Sturen op resultaat

Online marketing

Om de doelgroep in beweging te krijgen gaan we aan de slag met doelgroep gerichte campagnes. We bepalen vooraf de doelen en adviseren over de in te zetten middelen. Door het laden van het merk en met gebruik van het concept, spelen we in op de behoefte van de potentiële klant. Via ons persoonlijke dashboard zijn de resultaten altijd inzichtelijk en sturen we bij wanneer nodig.

Waarom zou je voor ons kiezen?

We stellen de juiste vragen – resultaat staat voorop – we krijgen de doelgroep in beweging – no-nonsense, informeel en flexibel.

Overtuigd?