• Creating Living Brands

  • Heb je een vraag?
    Bel 055 - 207 0 307

Concreet marketingcommunicatieplan

Past jouw marketingcommunicatie strategie nog bij jouw ondernemingsplan?

Wij helpen jou als het gaat om het doorvertalen van jouw missie, visie en kernwaarden naar een concreet marketingcommunicatieplan.
Strategie

Past jouw marketingcommunicatie strategie nog bij jouw ondernemingsplan?

Wij helpen jou als het gaat om het doorvertalen van jouw missie, visie en kernwaarden naar een concreet marketingcommunicatieplan. Wil je sparren voor strategisch advies?

Van ondernemingsplan naar marketingcommunicatieplan

Vraag je je weleens af of jouw communicatiemiddelen nog passen bij jouw bedrijfsdoelstelling? Wij helpen jou vanuit jouw bedrijfsplan om een heldere marketing- of communicatiestrategie neer te zetten. Wij zijn jouw spiegel. Met onze strategiecheck integreren wij communicatie met strategie.

De regie nemen en doelstellingen halen

In strategische sessies denken we samen na over de rol die marketing en communicatie heeft in jouw bedrijf. We brainstormen, discussiëren, denken….net zolang tot we tot de kern zijn gekomen.

Diverse methodieken

Onze kracht is dat wij methodieken inzetten om een goed overzicht te krijgen van de markt, de concurrentie en jouw bedrijf. En op het moment dat de strategie helder is, kunnen we ook de ontwikkeling van media en middelen oppakken.

We pakken jouw vraagstuk aan op 3 strategie-niveaus:

  1. We beginnen met de overkoepelende bedrijfsstrategie, die de koers en doelstellingen omvat voor de juiste marktbenadering.
  2. Als doelgroep en doelstellingen helder zijn, komen we aan bij de marketing- en communicatiestrategie.
  3. Aansluitend de mediamiddelen strategie. Een voorbeeld van de laatste is bijvoorbeeld een social media strategie. Uiteraard helpen we je ook graag met de uitvoering.
Strategie

Business Model Canvas

Elke opdracht begint met een hulpvraag. Want waar kunnen wij jou mee helpen? We starten vaak, vooral bij nieuwe klanten met een sessie “Business Model Canvas”. Dit canvas model is een van de meest gebruikte modellen om een businessmodel te maken. Aan de hand van de 9 bouwstenen die dit model biedt, beschrijven we samen jouw organisatie, het verdienmodel, de klanten en relaties en de leveranciers.

Zo krijgen niet alleen wij inzicht in jouw organisatie, maar ook jij hebt hier veel aan. Het inzicht wat je krijgt door dit model en de vragen die wij op je afvuren helpen om sturing te geven en invulling aan de strategiebepaling.

Passen je communicatiemiddelen nog bij je bedrijfsdoelstelling?

Wij helpen jou als het gaat om het doorvertalen van jouw missie, visie en kernwaarden naar een concreet marketingcommunicatieplan.

Pim Mulder, Eigenaar en strategisch adviseur

Pim Mulder neemt je mee op de juiste route.

06-242 293 47

|

LinkedIn

Passen je communicatiemiddelen nog bij je bedrijfsdoelstelling?

Wij helpen jou als het gaat om het doorvertalen van jouw missie, visie en kernwaarden naar een concreet marketingcommunicatieplan.

Pim Mulder, Eigenaar en strategisch adviseur

Pim Mulder neemt je mee op de juiste route

06-242 293 47

|

LinkedIn