Hoe vind je de juiste zorgprofessionals in een overvolle markt?
Herken je je in de volgende situaties?
Geen zorgen, je bent niet de enige.
Krappe arbeidsmarkt: hoe vind je de juiste zorgprofessionals in een overvolle markt?
Behoud van personeel: hoe zorg je ervoor dat jouw personeel blijft en loyaal is naar jouw bedrijf?
Employer branding: hoe zorg je ervoor dat jouw zorginstelling opvalt als aantrekkelijke werkgever?
Betrokkenheid: hoe behoud je de motivatie en betrokkenheid van je huidige medewerkers?
Snel veranderende behoeften: hoe speel je in op de steeds veranderende vraag naar zorgpersoneel?
Wil je vacatures in de zorg invullen, of loyale collega’s aantrekken?
Als zorginstelling sta je voor een grote uitdaging. Het tekort aan personeel in de zorg groeit en het aantrekken van gekwalificeerde medewerkers is complex. Wil je simpelweg vacatures invullen, of wil je een team van gedreven zorgprofessionals die zich verbonden voelen met jouw organisatie?
Wij helpen je bij het laatste.
Zo tackelen we jouw uitdagingen
Niet alleen de markt is krap, ook de concurrentie is hoog. De truc is om een slimme combinatie van branding en marketing in te zetten. Het resultaat hangt af van jouw organisatie.
Voor andere merken bereikten we dit:
• Een toonaangevend concept dat staat als een huis
• Personeel dat zich meer verbonden met de organisatie voelt
• Een beeldbank die compleet aansluit bij het merk
• Een onderscheidende werkgeverspositie in de markt
• Praktische tools om het concept te doorleven
• Content die 1-op-1 past bij het merk en de markt
• Een toffe werken-bij site dat als een magneet werkt voor de doelgroep
• Campagnes die perfect getarget zijn op de doelgroep
• Goede sollicitanten op lastig in te vullen functies
• Een aanzienlijke verbetering in interne betrokkenheid
• Een sterker merk
• Een consistente stroom aan websitebezoekers
Jouw bedrijf?
• Een sterke werkgeverspositie in de krappe zorgmarkt
• Een werken-bij website die converteert d.m.v. marketingcampagnes
• Sollicitaties van mensen die écht voor jouw merk kiezen
• Inzicht in jouw doelgroep en directe tools om hen te bereiken
• Loyale werknemers d.m.v. sterke interne communicatie
• Meer enthousiasme intern door slim in te spelen op marketingprincipes
Ieder merk is anders en iedere behoefte ligt ergens anders. Wij geloven dan ook heilig in het stukje ‘strategie eerst’. Dit is immers de fundering voor je merk, waar we vervolgens alles op kunnen bouwen. Als dit goed wordt doorgevoerd, ga je binnen de kortste keren jouw doelstellingen bereiken.
Pim Mulder
Strategisch adviseur
Ontmoet ons team
We doen het niet alleen. We mogen dan wel allemaal onze eigen expertise hebben, maar als team zetten wij ons dag in, dag uit in om onze klanten het beste te geven.
“We wilden rebelleren om de markt en de organisatie te veranderen.”
Pim Mulder over klantcase Dimence
Logisch dat je vragen hebt.
Veelgestelde vragen beantwoorden wij graag voor je.
Hoe gaan jullie te werk?
Hoe helpt Factstory bij het invullen van vacatures?
Waarom is een sterke werkgeversstrategie belangrijk?
Welke kanalen gebruiken jullie voor de communicatiecampagnes?
Hoe zorgen jullie voor meer betrokkenheid bij huidige medewerkers?
Vandaag starten met arbeidsmarktcommunicatie?
Pim Mulder
Strategisch adviseur
Geef je je naam, telefoonnummer en mailadres door? Dan nemen we contact met je op of plan een belafspraak met Pim, dan vertelt hij je er alles over!