


Marketingcommunicatie
Hoe krijg ik mijn doelgroep in beweging?
Met goede marketingcommunicatie:
Je titel komt hier
Je titel komt hier
Je titel komt hier
Onderscheid je je van de concurrent
Waarom wil je iets met marketingcommunicatie
De doelgroep juist aanspreken
Voor sommige bedrijven is het gesneden koek en voor andere bedrijven een worsteling; hoe bereik ik mijn doelgroep? Of liever, hoe krijg ik mijn doelgroep zover dat ze mijn bedrijf, product of dienst kiezen? Het is makkelijk te communiceren over hoe goed en bijzonder jouw product of dienst is. Ook weet je waarschijnlijk feilloos te beschrijven waarom het veel beter, duurzamer, goedkoper is dan de concurrent. Je bedenkt kortingsacties en extra’s om de potentiele klant over te halen maar zonder succes. Wat dan wel? Met marketingcommunicatie vertel je de doelgroep waar zij behoefte aan heeft en beweeg je haar om voor jullie te kiezen!
Marketingcommunicatie zoals het bedoeld is
Waar zit jouw doelgroep op te wachten?
Factstory draait het om; waar heeft jouw doelgroep behoefte aan? Willen ze iets van A naar B vervoeren of zoeken ze een volledig elektrische vrachtwagen? Waarmee en hoe je naar buiten communiceert over je product is bij deze keuze compleet anders. Daarbij kijken wij ook naar de klant van de klant en ontwikkelen we een concept met kernwaarden die past bij de doelgroep. De positionering van het merk laden we met de juiste (online) middelen en content.
Heb je het marketingcommunicatieplan helder en wil je het kracht bij zetten met concrete acties? Kijk dan op onze pagina over leadgeneratie!
Benieuwd naar de resultaten van marketingcommunicatie?
Wij zetten jouw usp’s om in een sterk klantverhaal met succesvolle
offline en online campagnes.
Vul je gegevens in en we nemen binnen twee werkdagen contact met je op.
Leadgeneratie (algemeen formulier)
“Écht onderscheidend zijn kan nog steeds in de markt, want ieder bedrijf is uniek.”
Pim Mulder, Strateeg
Hoe pakken we dit aan?

Hoe ziet mijn business landschap er nou eigenlijk uit?
Onderzoek en strategie
Aan de hand van ons onderzoek en de strategische sessie(s) op marketing gebied maken we een strategisch marketingplan. We kijken met name naar de doelgroep en doelstelling vanuit marketingcommunicatie en proberen de klant (en de klant van de klant) in kaart te brengen. Door de markt en concurrenten te analyseren komen we tot een strategische positionering.

Een creatieve positionering met duidelijke kernwaarden
Concept en communicatie
Wanneer de strategische positionering helder is, ontwikkelen we een concept dat erbij past en die de kernwaarden uitdraagt. Dit concept passen we toe in de diverse (online) middelen als de opbouw van de website/ webshop, social media en look & feel van het pand en wagenpark. We communiceren in de taal van de doelgroep en creëren een sterk merk.

Sturen op resultaat
Online marketing
Om de doelgroep in beweging te krijgen gaan we aan de slag met doelgroep gerichte campagnes. We bepalen vooraf de doelen en adviseren over de in te zetten middelen. Door het laden van het merk en met gebruik van het concept, spelen we in op de behoefte van de potentiële klant. Via ons persoonlijke dashboard zijn de resultaten altijd inzichtelijk en sturen we bij wanneer nodig.
Waarom zou je voor ons kiezen?
We stellen de juiste vragen – resultaat staat voorop – we krijgen de doelgroep in beweging – no-nonsense, informeel en flexibel.
Overtuigd?