symbool_team

Wil je een website of wil je gevonden worden?

| Zoekmachinemarketing |

Home | Marketing – Zoekmachinemarketing |

Ga naar: home | marketing

Jouw website kan nog zo mooi zijn, als de zoekmachinemarketing niet op orde is, krijg je geen bezoekers. Als je ietsje ouder bent (hallo, generatie X!) weet je nog wel hoe dat voorheen opgelost werd: door je site vol te plempen met zoekwoorden. Kreeg je een draak van een site van, maar je werd wel gevonden. Helaas, of eigenlijk gelukkig, werkt het niet meer zo. Hoe het wel werkt? Dat weten wij precies. Met goede zoekmachinemarketing (search engine marketing of SEM) in combinatie met advertenties en online campagnes, vergroten we jouw zichtbaarheid en vindbaarheid. 

Met goede zoekmachinemarketing: 

5

Speel je in op de (latente) behoefte van jouw doelgroep 

5

Zorg je voor veel betere zichtbaarheid van jouw product of dienst 

5

Kun je snel resultaten meten, bijsturen en optimaliseren 

SEM, SEO en SEA, hoe zegt u? 

De ‘achterkant’ van het internet is een vak apart. Genoeg bureaus die graag met vaktermen strooien, wij vinden dat we al die fancy technieken gewoon moeten gebruiken. En dat doen we goed. Met SEO (search engine optimization) zorgen we dat jouw site optimaal ingericht wordt: een sterke basis voor de langere termijn. Voor de kortere termijn zetten we in op SEA (search engine advertising). We doen alles op basis van vooraf gestelde doelen voor vertoningen, clicks en/of conversies. Want wij strooien niet met vaktermen, wij realiseren resultaat. 

new-section-1-1

In 3 stappen naar succesvolle zoekmachinemarketing: 

1. Zorg dat je gezien wordt 

Je bent op zoek naar naamsbekendheid, nieuwe klanten of nieuwe collega’s. Het eerste wat we daarom doen, is zorgen dat je gevonden wordt. Door de juiste opbouw van je site, teksten met precies de juiste zoektermen, gebruik van Google, Google shopping en Channable, geven we een boost aan jouw zichtbaarheid. Met gerichte online campagnes bereiken we precies jouw doelgroep. 

2. Sluit aan bij je publiek 

Hier stelen we de truc van die hippe club op Ibiza; want nu we jouw doelgroep in beeld hebben, willen we ook dat hij staat te popelen om op de gastenlijst te komen. Make them beg! Nou nee, dat misschien niet, wel laten we met jouw boodschap zien wie je bent en waarom iemand juist bij jou moet zijn. We maken je doelgroep lekker en pakken hem -met consent- volledig in. 

3. Sturen op resultaat

Om in de Ibiza-vergelijking te blijven; je doelgroep is binnen, heeft de tijd van zijn leven en blijft lekker lang hangen. De drank vloeit rijkelijk en zowel bezoeker als uitbater heeft een topavond. Dat realiseren we ook voor jou. Je doelgroep is geïnteresseerd en de kansen bieden zich aan. Nu komt het aan op het pakken van die kansen. Heb je moeite met de opvolging? Kijk dan eens op onze pagina over marketingcommunicatie.

Deze merken gingen je voor: 

aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur

Jouw online marketing ondersteunen met zoekmachinemarketing?

Kim Kalma

Kim Kalma

Online marketeer

Wij staan voor je klaar. Geef je je naam, telefoonnummer en mailadres door? Dan nemen we contact met je op.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.