Vertel het verhaal van jouw merk



Je titel komt hier
Arbeidsmarktcommunicatie; Hoe krijg ik de juiste medewerkers binnen?
Je titel komt hier
Interne communicatie; Hoe betrek ik mijn medewerkers bij mijn organisatie?
Je titel komt hier
Marketingstrategie; Hoe krijg ik mijn doelgroep in beweging?
De ideale marketingcommunicatie-wereld volgens Factstory
Marketing nerds pur sang
Het zit in onze aard om vanuit een stevig fundament te bouwen aan een merk of product. Niet lukraak aan de slag met middelen maar het doorgronden van onze klant. Wat zijn de missie, visie en doelen van het bedrijf, en op basis daarvan samen bepalen waar de stip op de horizon – vanuit onze marketingcommunicatie-visie – staat.
Elke vraag die bij ons binnen komt onderwerpen we aan onze strategische blik: “waarom?”. Waarom wil je een nieuwe website? Waarom ben je op zoek naar HBO-ers? Waarom wil je ‘iets met social media’? Zonder antwoord op de vraag achter de vraag bouw je op los zand. Mèt het antwoord kunnen we aan de slag met het invullen van de marketingstrategie, de communicatiestrategie en de positionering. Wij geloven dat deze drie-eenheid jouw bedrijf of product de beste start geeft voor verdere groei. En – echt waar – ook voor een social campagne is dat de basis voor succes!
Natuurlijk begrijpen we dat je als directeur, manager of hr-professional geen tijd (en budget) hebt voor een uitgebreid strategisch traject. Er is vaak wel een en ander op papier waar we mee aan de slag kunnen. Vanuit daar vullen we de gaten in. Wij vliegen dit daarom praktisch aan en hebben binnen een week de strategische basis staan waarop we verder kunnen bouwen.
Arbeidsmarktcommunicatie
Wij maken jou succesvoller
De arbeidsmarkt is krap. Zeker voor bepaalde expertises. Als werkgever wil je het liefst passende kandidaten aannemen. De meest geschikte mensen maken jouw organisatie immers succesvoller. Maar soms lukt het je niet om deze te vinden.
Interne communicatie
Beter resultaat met betrokken medewerkers
Betrokken en gemotiveerde medewerkers bepalen voor een groot deel de succesfactor van een organisatie. Als leidinggevende of directielid van jouw organisatie bepaal je de stip op de horizon en de doelstellingen. Toch vallen de resultaten soms tegen.
Marketingcommunicatie
De doelgroep juist aanspreken
Voor sommige bedrijven is het gesneden koek en voor andere bedrijven een worsteling; hoe bereik ik mijn doelgroep? Of liever, hoe krijg ik mijn doelgroep zover dat ze mijn bedrijf, product of dienst kiezen? Het is makkelijk te communiceren over hoe goed en bijzonder jouw product of dienst is.
Nieuwsgierig hoe we je kunnen helpen?
Wij gaan graag samen met jou aan de slag!
Vul je gegevens in en we nemen binnen twee werkdagen contact met je op.
Leadgeneratie (algemeen formulier)
Wil je weten hoe marketingcommunicatie jouw bedrijf kan helpen?
Factstory helpt met communicatie voor jouw merk of product!