• Creating Living Brands

  • Heb je een vraag?
    Bel 055 - 207 0 307

Communicatiestrategie

De sterkste mix met het grootste effect

De doelgroep moet jouw boodschap op het juiste moment ontvangen. Dan moet je weten waar jouw doelgroep zich bevindt en wanneer zij open staat voor jouw boodschap. In de communicatiestrategie hebben wij als doel: de sterkste mix vinden met het grootste effect. Jouw klanten moeten niet om de boodschap heen kunnen. Hij moet opvallend zijn en onderscheidend. Om een strategie in de gedachten te krijgen van jouw doelgroep is het van belang consistent te zijn in tekst, beeld en vorm.

Kiezen is gekozen worden

Waar leggen we de nadruk op? Aan wie gaan we communiceren? Is dit een bepaald klantsegment of communiceren we naar iedereen en dus naar de massa? Communiceren we eerst intern of pakken we extern er gelijk bij?

Het is afhankelijk van je klantsegment en het doel dat je hebt welke strategie we gaan inzetten. Samen met jou kijken we welke strategie het beste bij je past. Daarna gaan we aan de slag. Want: meten is weten! We kunnen van alles bedenken, maar als de data aangeven dat dit niet werkt, moeten we een andere weg kiezen.

Pim Mulder, Eigenaar en strategisch adviseur

Pim Mulder neemt je mee op de juiste route

06-242 293 47

|

LinkedIn

Pim Mulder, Eigenaar en strategisch adviseur

Pim Mulder neemt je mee op de juiste route

06-242 293 47

|

LinkedIn