AMC, Symbool 1
AMC, Symbool 2
AMC, Symbool 3

Employer Branding

Hoe maak ik mijn bedrijf aantrekkelijk als werkgever?

Een goed employer brand

Je titel komt hier

Maakt van jouw bedrijf de beste werkgever van Nederland

Je titel komt hier

Trekt mensen aan die passen bij de cultuur van jouw organisatie

Je titel komt hier

Versterkt het imago van je marketing brand

Employer brand gaat verder dan een vacaturetekst

De juiste mensen aanspreken

Een goed employer brand van jouw bedrijf werkt als een magneet bij wervingscampagnes. Je creëert aantrekkingskracht. Met een sterk werkgeversmerk beïnvloed je de beslisfactoren van werkzoekenden. Je werft mensen die passen bij de cultuur en het dna van het bedrijf. Collega’s die zo trots zijn op hun baan dat ze dit naar buiten toe uitdragen; ‘Ik werk bij de beste werkgever van Nederland!’ Een goed employer brand verhoogt de retentie en verlaagt de wervingskosten. Samen met een gave wervingscampagne draagt het bij aan het slagen van de groeiambities. Bonus: het versterkt je gehele bedrijfsimago. Creating living brands!

 

Één doel één plan

Laden van jouw werkgevers merk

Factstory werkt met een employer brand scan. We maken een nulmeting en inventariseren de kansen en behoeften. We creëren de juiste persona’s, kiezen de beste middelen en vertalen dit naar een sterke wervingscampagne. Samen met het team zetten we jouw employer brand in de markt. Herkenbaar en aantrekkelijk. Wij krijgen de doelgroep in beweging!

Heb je jouw employer brand al staan en wil je het kracht bij zetten met concrete acties? Kijk op onze pagina over job marketing!

Benieuwd hoe jouw employer brand er uit ziet?

Wij vertalen jouw verhaal naar een sterk employer brand met succesvolle wervingscampagne.

Vul je gegevens in en we nemen binnen twee werkdagen contact met je op.

Leadgeneratie (algemeen formulier)

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Het meest gave is een doordacht concept doorvertalen naar een wervingscampagne en zien hoe de doelgroep in beweging komt.”

Pim Mulder, Strategisch Adviseur Factstory

 

Hoe pakken we dit aan?

cijfer_1d

Wanneer je weet wie je bent, weet je wie je zoekt

Onderzoek en strategie

Het vervullen van een functie is iets anders dan het vinden van de juiste collega. In een strategische sessie gaan we aan de slag met het bepalen van de belangrijkste kernwaarden en doelen. Hiermee leggen we een basis voor de verdere uitwerking van het employer brand; het verhaal van jouw bedrijf als werkgever.

cijfer_2

Een werkgeversmerk met handen en voeten

Concept en communicatie

Wij visualiseren het verhaal van jouw organisatie en communiceren die naar de juiste doelgroep. Met een gaaf concept creëren we een kapstok voor de verschillende functiegroepen. We laden het werkgeversmerk met beeld en content en bepalen de verschillende kanalen. Herkenbaar en aantrekkelijk voor de juiste kandidaat.

cijfer_3

Sturen op resultaat

Monitoring en optimalisatie

We zetten verschillende middelen in – zoals o.a. blogs en social media – die samen leiden tot het laden van jouw employer brand. Door het laden van het werkgeversmerk en consistent toepassen van het concept gaat de doelgroep jouw organisatie herkennen. Op basis van een plan met wervingsdoelen kijken we of we de juiste mensen bereiken en sturen we waar nodig bij.

Waarom zou je voor ons kiezen?

We bereiken de juiste doelgroep – resultaat staat voorop – we stellen de juiste vragen – no-nonsense, informeel en flexibel.

Overtuigd?