Online marketeer bij Factstory

Creëer jij een merk? Of een merk dat leeft!

Een marketingcampagne gaat of staat met een vooraf bepaalde strategie. Als Online Marketeer zit jij daarom het liefst al bij de eerste gesprekken met de klant aan tafel. Jij bent namelijk – samen met onze accountmanager – verantwoordelijk voor het behalen van de doelen van onze klant.

Met die verantwoordelijkheid ga jij aan de slag. Je analyseert het online zoekgedrag van de doelgroep van de klant en stelt een strategisch marketingplan op. Kwalitatief resultaat is waar jij voor gaat!

Je geeft ons team de kaders om aan de slag te gaan met content en design zodat we de meest optimale website, emailnieuwsbrief, social campagne etc. maken. Deze ondersteun je vervolgens met (Google) campagnes zodat de resultaten zichtbaar en meetbaar worden.

Met behulp van de dashboards maak je rapportages en analyses waarmee je de klant informeert over de voortgang. Diezelfde cijfers gebruik je voor het spotten van verbeterpunten en kansen om net iets meer resultaat uit de campagnes te halen.

Bij ons krijg je alle ruimte om te groeien in de rol van online marketing expert. Ben je dit al? Dan krijg je alle vrijheid om de rol verder uit te bouwen. Belangrijke vraag die je jezelf moet stellen voordat je solliciteert: Ga jij voor duizenden leads? Of voor tenminste één en het liefst meerdere nieuw klanten?!

Ga je voor dat laatste dan maken we graag kennis met je!

In ruil voor jouw inzet, kennis en kunde bieden wij jou het volgende:

Een flexibele baan voor 32 uur;

Een werkplek in Apeldoorn met een gezellig en gedreven team. Maandag is kantoordag, de rest flexibel;

Uiteraard een jaarlijks opleidingsbudget om jezelf vakinhoudelijk te versterken;

De benodigde digitale middelen om je werk uit te kunnen voeren;

Wij kennen geen salarishuis, deze functie verlonen wij zo tussen de €2.900 en de €3.200 obv onderstaande kennispunten. Verdien jij jezelf terug?!

Verder bieden wij gewoon de standaard arbeidsvoorwaarden, zoals 25 verlofdagen, reiskostenvergoeding, etc.

Nog steeds enthousiast over de functie? Toets jezelf dan nog even op de volgende kennispunten:

N

HBO werk- en denkniveau;

N

Sterk analytisch;

N

Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;

N

Je hebt gevoel voor content design, ziet wat een website nodig heeft om aantrekkelijker en gebruiksvriendelijker te worden om tot actie te komen.

N

Leuk als je al zo’n 1 tot 3 jaar (stage) ervaring hebt als digital marketeer;

N

Kennis van SEA, Google Analytics 4, tagmanager, A/B testing etc. zou fijn zijn, maar kan je leren;

N

Handig als je al ervaring hebt met het bouwen van realtime dashboards voor analyses;

Nieuwsgierig geworden?

Laat hieronder je gegevens achter of stuur je CV en (korte) motivatie naar office@factstory.nl en wie weet zit je binnenkort hier!

Sollicitatieformulier

Toegestane bestandstypen: pdf, jpg, png, docx, Max. bestandsgrootte: 64 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Een Profile Dynamics scan en een communicatieopdracht zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.