Factstory werkt samen met…

Rooza Online marketing

Niet het wiel zelf uitvinden, maar experts aan je binden die je echt verder helpen

Krachten bundelen. Dat was de insteek voor de samenwerking van Factstory en Rooza Online Marketing. Niet omdat we zelf geen kaas gegeten hebben van marketing (spoiler: hebben we wel), maar omdat we graag met heuse vakspecialisten marketing naar een hoger niveau willen tillen. Die specialistische kennis vonden we bij Rooza Online Marketing in Christian Broekmeulen met zijn collega’s.

Van programmeren naar online marketeren

De specialistische, diepgaande marketingkennis die wij zochten, heeft Christian niet van de een op de andere dag verkregen. Daar is een heel traject aan vooraf gegaan, die oorspronkelijk niet begon bij marketing, maar bij programmeren. Toen daar de kennis van online marketing bij kwam, én zich een kans aandeed om zich bij de toen nog freelancer Tim Rooza aan te sluiten, rolde daar datagedreven online marketing uit. Christian: “Online marketing wordt pas echt effectief door het slim toepassen van data. De technische kennis daarvoor hebben wij ook. Dat is een zeer krachtige combinatie.”

Bundelen van branding en marketing

Voor iedere vakidioot in marketing en communicatie is het een missie om de gouden middenweg te vinden tussen branding en marketing. De sleutel tot succes bij ons is om zodra de branding staat, direct marketing aan te sluiten. Zo kan een online marketeer zich buigen over hoe je iets gaat doen, wanneer je iets gaat doen en wat je precies gaat doen. “Wij haken het liefst aan zodra de propositie duidelijk is. Een partij die bijvoorbeeld zijn of haar branding op orde heeft, maakt het leven van een online marketeer een stuk makkelijker. Daar plukken we met onze online marketing campagnes de vruchten van,” vertelt Christian.

Waarom online marketing?

Als je het Christian vraagt (en ons ook), kan je niet om online marketing heen als ondernemer. “Je kan een website hebben, maar als niemand die vindt heb je er niks aan. Met online marketing kan je daarin het verschil maken, en een markt bereiken die je zonder de inzet van online marketing tools niet had gevonden.”

Toch is ook het online marketing vak volop in ontwikkeling. “We zitten middenin een AI-boom, dat is een enorme shift en veel zal gaan veranderen. Automatisering komt hiermee in een stroomversnelling. Dat biedt nieuwe mogelijkheden en kansen met zich mee, en daar zitten wij bovenop. We zijn enorm enthousiast en delen alle informatie met elkaar. Deze nieuwe kennis kunnen we ook weer delen en in praktijk brengen bij Factstory,” vertelt Christian.

Een succesvolle samenwerking

Alleen ga je sneller, samen kom je verder. Dat gaat zeker op in deze samenwerking. De diepgaande kennis van de online marketeers van Rooza Online Marketing helpt Factstory om klanten beter van dienst te zijn. Bovendien delen we dezelfde visie: die van strategisch denken boven uitvoerend denken, én die van samendoen boven het alleen doen. We zijn het er dan met elkaar over eens dat dit een samenwerking is die nog lang moet blijven bestaan!

 

Wil jij je markteting naar een hoger niveau tillen?

Wij nemen je mee op de juiste route.

Pim-CTA

Pim Mulder vertelt je er graag meer over.
055 – 207 0 307