Case Acumen |Brandbook
Consistente uitstraling in alle media en middelen
Uitdaging
Onze aanpak
Resultaat
We hebben een brandbook opgeleverd met een consistente uitstraling in alle media en middelen. Vervolgens hebben we het concept door vertaald. Daarbij hebben we een nieuwe pay off, een nieuw logo en een nieuwe website ontwikkeld. Alles met een consistente uitstraling volgens het concept en eigen mensen in de fotografie. De boodschap en de gebruikte terminologie sluit nu aan bij doelgroep. De tone of voice is direct en resultaatgericht en laat de autoriteit van Acumen zien.
Over Acumen
Acumen maakt van elke verzekeraar of financiële dienstverlener een geoliede machine.
De specialisten weten hoe je veranderingen doorvoert. Niet voor niets hebben zij ruim 20 jaar ervaring. Acumen opereert op het snijpunt tussen de bedrijfsstrategie, de klant en IT. Precies op dat snijpunt vinden ze dé manier om processen te optimaliseren met de hulp van mensen, software en assessments.
Ben je ook opzoek naar consistentie in je media en middelen?
Wij nemen je mee op de juiste route.
Jeroen Ploeg vertelt je er graag meer over.
055 – 207 0 307