Méér dan 40 unieke
kwalitatieve leads
gegenereerd
Case | Leadgeneratie campagne voor ModiForce
Factstory creëert de leadgeneratiecampagne en conversiegerichte landingspagina.
BOA-teams hebben standaard handhavingsvoertuigen, maar moeten vervolgens zelf op zoek naar een leverancier om de voertuigen te laten modificeren om hun werk goed te kunnen doen. Om het de BOA’s gemakkelijk te maken, ontwikkelde Modiforce drie kant-en-klare voertuigen die voorzien zijn van alle benodigde functionaliteiten die een BOA nodig heeft én die voldoen aan de wet- en regelgeving op het gebied van modificatie.
Bezoekers verleiden hun contactgegevens achter te laten
Factstory stelde eerst een plan van aanpak op waarin we de doelstelling, doelgroep, boodschap en promotiestrategie uitwerkten. Daarna hebben we een conversiegerichte landingspagina ontwikkeld waarbij we de doelgroep (gemeentelijke handhavers) centraal stelden. Het doel van deze pagina was om bezoekers te verleiden om op een laagdrempelige manier hun contactgegevens achter te laten.
Laagdrempelige conversiemogelijkheden
De landingspagina kent twee conversiemogelijkheden:
1. Download van een brochure met daarin informatie over de drie voertuigen.
2. Gamification in de vorm van een interactieve quiz waarmee bezoekers een leuke gadget kunnen winnen.
We hebben de campagne gecommuniceerd via LinkedIn, LinkedIn Ads en Google Ads.
Gamification maakt de boodschap aantrekkelijk en begrijpelijk
Gamification is een effectieve strategie om de betrokkenheid van gebruikers te vergroten. Door spelelementen toe te voegen aan een informatiewebsite, krijgt de site extra aandacht en wordt de informatie aantrekkelijker en vaak ook begrijpelijker overgebracht.
Het resultaat? Méér dan 40 kwalitatieve leads binnen twee maanden
Binnen twee maanden na de start van de campagne zijn er al meer dan 40 unieke kwalitatieve leads gegenereerd. Er zijn 2 contactformulieren ingevuld, 22 brochures gedownload en 19 quizzen afgerond. De campagne kon op zoveel belangstelling rekenen dat we direct na de lancering de tool die we gebruikten voor de quiz al moesten opschalen.
Over ModiForce
ModiForce staat voor kennis en ervaring. Al sinds 1981 weten zij als geen ander hoe belangrijk voertuigen zijn om specialistisch werk goed te kunnen uitvoeren. De gebruikers van de operationele voertuigen staan 24/7 klaar voor de klant of maatschappij. Zij willen zich geen zorgen maken over de inzetbaarheid van hun voertuig en moeten ervan op aan kunnen dat ze efficiënt, veilig en ergonomisch hun werk kunnen doen. Met een toegewijd team zorgt ModiForce ervoor dat vakmensen optimaal kunnen werken op locatie.
Wil je ook stappen zetten in strategie en communicatie?
Wij nemen je mee op de juiste route.
Onze strategisch adviseur Pim Mulder vertelt je er graag meer over.