Case Opella | Succesvolle job marketing campagne
64 kwalitatieve kandidaten in 2,5 maand
Uitdaging in de zorgsector
Aantrekken van kwalitatieve kandidaten

64 Conversies
Gedurende een periode van slechts 2,5 maand, hebben we onze expertise ingezet om tastbare resultaten te behalen. Dankzij onze strategische inzet van sociale media en Google Ads hebben we alle verwachtingen overtroffen met een totaal resultaat van 64 conversies.
De waarde van samenwerking
Deze campagne was niet alleen een succes voor ons, maar vooral voor Opella. Samen hebben we niet alleen kandidaten geworven, maar ook de fundering gelegd voor een sterker personeelsbestand dat vanuit het hart werkt, net als Opella zelf. En we blijven ons inzetten voor het vervullen van Opella’s missie om zorg vanuit het hart te bieden.
Impact
Onze job marketing campagne heeft niet alleen aangetoond dat we de klus hebben geklaard, maar heeft ook een directe en blijvende impact gehad. Met 64 potentiële kandidaten die klaarstaan om deel te nemen aan Opella’s inspanningen voor hartelijke zorg, kijken we vol verwachting naar de toekomst. Samen blijven we bouwen aan een sterke, gepassioneerde gemeenschap van zorgverleners, waarbij job marketing een onmisbare rol speelt in dit proces.
Heb jij ook een vacature die wel wat online zichtbaarheid kan gebruiken?
Wij nemen je mee op de juiste route.

Frank van der Pot vertelt je er graag meer over.
055 – 207 0 307