AMC, Symbool 1
AMC, Symbool 2
AMC, Symbool 3

Arbeidsmarktcommunicatie

Hoe krijg ik de juiste medewerkers binnen?

Waarom arbeidsmarktcommunicatie zo belangrijk is:

Je titel komt hier

Het vertelt het unieke verhaal van jouw organisatie

Je titel komt hier

Het bindt, boeit en behoudt jouw medewerkers

Je titel komt hier

Het creëert een sterk werkgeversmerk

Communicatie als onderdeel van je beleid

Wij maken jou succesvoller

De arbeidsmarkt is krap. Zeker voor bepaalde expertises. Als werkgever wil je het liefst passende kandidaten aannemen. De meest geschikte mensen maken jouw organisatie immers succesvoller. Maar soms lukt het je niet om deze te vinden. Of is er niet de expertise op de HR- of recruitment afdeling om dat te doen. Wij helpen je graag met deze uitdaging vanuit onze expertise, want recruitment lijkt op marketing! En dat is waar wij goed in zijn.

Vandaag starten met arbeidsmarktcommunicatie?

Wij gaan graag samen met jou aan de slag!

Vul je gegevens in en we nemen binnen twee werkdagen contact met je op.

Leadgeneratie (algemeen formulier)

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Om het verschil te maken op de arbeidsmarkt, speelt de beleving die je als werkgever kunt geven een steeds belangrijkere rol.”

Chantal Ophuis, Contentspecialist

 

Hoe pakken we dit aan?

cijfer_1d

Een doordacht plan op basis van onderzoek

Onderzoek en strategie

Werken aan je imago als werkgever is actueel. Wij helpen je hierbij. Een doordachte strategie en aanpak maakt dat schaars talent ook jouw vacatures gaat overwegen. Alles begint met jouw positieve reputatie bij de doelgroep. Factstory gelooft dat een positieve reputatie in combinatie met een goed plan van aanpak jouw unieke verhaal als werkgever en de vacatures onder de aandacht brengt.

cijfer_2

Creativiteit voor een wervend verhaal

Concept en communicatie

Arbeidsmarktcommunicatie is het verhaal van jouw organisatie. Het bereiken en aanspreken van de geschikte medewerker is daarbij een uitdaging. Wij helpen je met het in kaart brengen van de kenmerken van de meest geschikte kandidaat, wat hij of zij belangrijk vindt en waar hij of zij te vinden is.

cijfer_3

Kritische analyse van specifieke data

Online marketing

Vervolgens kijken we naar de in te zetten boodschap, vacature tekst opzet, advertenties en kanalen variërend van jouw eigen “werken-bij” website tot LinkedIn en andere relevante jobsites.

Waarom zou je voor ons kiezen?

We zijn ervaren professionals die frisse energie brengen – we zijn creatief en vernieuwend – we stellen de goede vragen – no-nonsense, informeel en flexibel.

Overtuigd?