symbool_team

Hoe krijg ik meer potentiële klanten voor mijn organisatie?

| Leadgeneratie |

Home | Marketing – Leadgeneratie |

Ga naar: home | marketing

Resultaatgericht werken aan sales

Bedrijven weten steeds beter dat (online) marketing geen kostenpost is maar een wezenlijk onderdeel van het businessplan. Goede online zichtbaarheid draagt bij aan het bedrijfsresultaat. Door leadgeneratie te koppelen aan een sterke marketingstrategie benaderen we de b-to-b markt. We gaan actief op zoek naar jouw doelgroep. Met gedegen leadgeneratie campagnes komt die doelgroep in beweging en sturen we op meer kwalitatieve saleskansen voor jouw merk, product of dienst!

Heb je behoefte aan een soortgelijke aanpak maar dan voor vacatures? Kijk dan eens op onze pagina over job marketing.

Met leadgeneratie:

5

Beïnvloed je actief de belevingswereld van de doelgroep

5

Krijg je meer grip op jouw salesproces

5

Helpen we jouw organisatie groeien

5

Kun je resultaten meten, bijsturen en optimaliseren

Kwantiteit én kwaliteit

Leadgeneratie. De term zegt het al: het genereren van leads. Factstory heeft ruime ervaring in het volledige pallet van online marketing. Aan de hand van een plan met vooraf gestelde doelen bouwen we campagnes zodat de doelgroep niet om jouw merk heen kan. Met zoekmachinemarketing zorgen we dat de doelgroep herhaaldelijk geconfronteerd wordt met haar (latente) behoefte. Door middel van contentmarketing voeden we de nieuwsgierigheid naar meer informatie en spelen we in op de belevingswereld van de doelgroep. Met ons totale pakket aan acties bereiken we resultaat: kwalitatieve leads! Heb je al focus op leadgeneratie maar merk je dat het resultaat beter kan? Kijk dan op onze pagina over marketingcommunicatie!

new-section-1-1

In 3 stappen naar een succesvolle leadgeneratiecampagne 

1. Onderzoek voor het beste resultaat

Leadgeneratie kan pas echt slagen als alle online marketing aspecten zo zijn ingericht dat ze allemaal hetzelfde doel hebben. Dat betekent dat we voordat we aan campagnes gaan bouwen eerst een kort onderzoek doen: doelgroep, website, social media, analytics en zoekwoorden, we lopen alles langs om een goede nul-meting te krijgen.

2. Doelgerichte campagnes

Wanneer we helder hebben wie de doelgroep is en hun belevingswereld kunnen we ze gaan targeten. We bouwen de campagne op twee manieren op; enerzijds werken we met contentmarketing aan de interesse en nieuwsgierigheid van de doelgroep en anderzijds brengen we met Google, social media en zoekmachinemarketing de boodschap van jouw merk, product of dienst herhaaldelijk bij de doelgroep. 

3. Sturen op resultaat

Factstory bouwt alle campagnes op basis van een mediaplan met vooraf gestelde doelen. We monitoren wekelijks de resultaten en sturen bij wanneer dat nodig is. Alles maken we inzichtelijk met een dashboard voor jou die je op elk moment van de week kunt inzien. Maandelijks optimaliseren we de campagnes op basis van de geboekte resultaten zodat we steeds actief naar de doelgroep blijven communiceren.

Deze merken gingen je voor: 

aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur

Relevante cases

We ontwikkelden leadgeneratiecampagnes voor:

digital-agency-2-bt-1

Klantcase ModiForce

B2B Leadgeneratie campagne

Direct aan de slag met job marketing?

Pim Mulder

Pim Mulder

Strategisch adviseur

Wij staan voor je klaar. Geef je je naam, telefoonnummer en mailadres door? Dan nemen we contact met je op.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.