• Creating Living Brands

  • Heb je een vraag?
    Bel 055 - 207 0 307

Oversteken van wat naar hoe

Van de essentie naar een geloofwaardig concept!

Een concept is een idee met een goede onderbouwing. Het concept vormt de basis, zodat we samen goed weten welke kant we op willen. Zo kunnen we in 1x raak schieten.
Concept

Oversteken van wat naar hoe

Van de essentie naar een geloofwaardig concept!

Een concept is een idee met een goede onderbouwing. Het concept vormt de basis, zodat we samen goed weten welke kant we op willen. Zo kunnen we in 1x raak schieten.

Maak alvast een stap in de goede richting!

Verfrissend, doordacht en effectief

Dat is wat een concept moet zijn. Een concept kan het vervolg zijn op een strategietraject, maar als de strategie al helder is, kunnen we het concept daar natuurlijk ook naadloos op aan laten sluiten. Een concept moet toegankelijk zijn maar wel diepgang hebben. Het kan bijvoorbeeld een idee zijn voor een campagne maar ook voor een nieuw logo. Groot of klein, dat maakt niks uit. We willen altijd een concept ontwikkelen dat perfect past bij jouw identiteit en doelgroep.

What’s in a name?

Oftewel welke lading heeft een naam. De naam is het belangrijkste communicatiemiddel van een bedrijf of organisatie. Communicatie begint bij het kiezen van een strategisch doordachte, sterke en effectieve merknaam. Een naam kan jouw bedrijf maken of breken. Want een naam roept associaties op. Het vinden van een unieke naam is al een kunst op zich. Is de domeinnaam nog vrij, is er een ander bedrijf of merk met dezelfde naam of een naam die erop lijkt, ga zo maar door.

Hét crossover marketing- en communiatiebureau van Apeldoorn

Conceptontwikkeling

Je strategie staat, de ‘why’ is geformuleerd en de stip aan de horizon is gezet. Maar dan? Hoe kom je van een strategiebepaling naar een tastbaar en concreet concept? Conceptontwikkeling heeft alles te maken met vorm, kleur, beeldtaal, schrijfwijzer en ideeën voor de uit te werken communicatiemiddelen. Hoe klinkt het, hoe ziet het eruit en hoe is de onderlinge samenhang.

Campagne voeren

Wij zijn in ons element bij het bedenken van een passende campagne. Want het is toch gaaf wanneer je de buitenwereld jouw product, dienst of bedrijf laat zien? En hierbij streven we verschillende doelen na. Je wilt bijvoorbeeld de naamsbekendheid vergroten van jouw product, dienst of organisatie, of je nieuwe positionering onder de aandacht brengen.

We beginnen met een heldere omschrijving van het doel. En daarna laten wij onze creativiteit vrije loop.

Hiervoor gaan we met ons team om tafel. En hierbij komen de meest gekke, mooie en altijd doeltreffende campagne ideeën voorbij.

Hoe zet je een succesvolle campagne op?

Hier ligt een goed doordachte en uitgewerkte communicatiestrategie onder. Een goede voorbereiding zorgt er namelijk voor dat je succes hebt op de langere termijn.

Jeroen Ploeg, Art director

Jeroen Ploeg neemt graag met jouw deze uitdaging aan.

055-207 0 307

|

LinkedIn

Hoe zet je een succesvolle campagne op?

Hier ligt een goed doordachte en uitgewerkte communicatiestrategie onder. Een goede voorbereiding zorgt er namelijk voor dat je succes hebt op de langere termijn.

Jeroen Ploeg, Art director

Jeroen Ploeg neemt graag met jouw deze uitdaging aan.

055-207 0 307

|

LinkedIn