concept

Ga jij voor kleurtjes of voor kleurtjes die werken?

| Concept |

Home | Design – Concept |

Ga naar: home | design

Je hebt een goed uitgedachte communicatiestrategie en marketingstrategie, nu kun je gaan knallen. Een flitsende advertentie of banner is zo gemaakt. Slinger die boodschap de wereld in! Of communiceer jij toch liever op basis van een sterk concept? Een concept dat past bij jouw positionering en jouw doelgroep, zodat al jouw uitingen elkaar versterken. Met als resultaat: conversie!  

Waarom een goed concept zo belangrijk is: 

5

Eén duidelijke boodschap voor al je uitingen 

5

Een heldere vertaling van je visie, merkwaarden en propositie 

5

Spreek de juiste doelgroep aan en zet aan tot interactie 

Wil jij creatief zijn of resultaat behalen? 

Wil je een spraakmakende advertentie waar iedereen een mening over heeft of wil je een advertentie die jouw ideale klant of nieuwe collega aanspreekt? Effectieve communicatie is veel meer dan een strak design. De basis van dat design is namelijk een concept. En dat concept is weer gebaseerd op een strategie. Dus, ga jij allemaal losse Google Ads inzetten en berichten op socials plaatsen of baseer je jouw uitingen op een sterk concept?  Een concept dat voor meerdere middelen en media werkt en past bij wat jij wil vertellen. Maar bovenal: een concept dat jouw doelgroep nieuwsgierig maakt.  

new-section-1-1

In 3 stappen ontwikkelen we samen een sterk concept:

1. First things first 

Een concept is pas een concept als er over nagedacht is. Jouw ijzersterke creatieve concept baseren we dus op jouw propositie en strategie. Jouw concept vertelt precies wat je wil vertellen, op een manier die bij je past en aan de mensen die jij zoekt.  

2. Be creative 

Nu komt het leukste deel: onze creatieven gaan helemaal los. Met beeld, geluid, tekst, posters, video’s of ads, net wat er in jouw concept past. Natuurlijk bij elkaar passend en elkaar versterkend. 

3. Mix and match 

Een concept is de paraplu voor al je communicatie.  We laten al jouw uitingen matchen, voor een uniforme uitstraling en een grotere herkenbaarheid. Van ad tot site en leaflet; jouw concept is all over the place! Want soms zijn de clichés gewoon waar en is 1 +1 inderdaad 3.  

Deze merken gingen je voor: 

aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur

Mooie klanten, succesvolle verhalen

Concepten die we de afgelopen tijd ontwikkeld hebben:

digital-agency-2-bt-1

Klantcase Magniv

Nieuwe concept ten behoeve van website

digital-agency-2-bt-1

Klantcase Dimence

Rebelleren om de markt te veranderen

Benieuwd naar de conceptmogelijkheden voor voor jouw merk?

Jeroen Ploeg

Jeroen Ploeg

Art Director

Wij creëeren de basis voor een sterk merk! Geef je je naam, telefoonnummer en mailadres door? Dan nemen we contact met je op.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.