• Creating Living Brands

  • Heb je een vraag?
    Bel 055 - 207 0 307

Hoe krijg ik meer potentiële klanten voor mijn organisatie?

Leadgeneration

Hoe vergroot ik mijn saleskansen?

Met leadgeneratie:

Beïnvloed je actief de belevingswereld van de doelgroep

Krijg je meer grip op jouw salesproces

Helpen we jouw organisatie groeien

Kun je resultaten meten, bijsturen en optimaliseren

Actief op zoek naar business

Resultaatgericht werken aan sales

Bedrijven weten steeds beter dat (online) marketing geen kostenpost is maar een wezenlijk onderdeel van het businessplan. Goede online zichtbaarheid draagt bij aan het bedrijfsresultaat. Door leadgeneratie te koppelen aan een sterke marketingstrategie benaderen we de b-to-b markt. We gaan actief op zoek naar jouw doelgroep. Met gedegen leadgeneratie campagnes komt die doelgroep in beweging en sturen we op meer kwalitatieve saleskansen voor jouw merk, product of dienst!

Heb je behoefte aan een soortgelijke aanpak maar dan voor vacatures? Kijk dan eens op onze pagina over job marketing

Leadgeneration
Van lead naar nieuwe collega

Kwantiteit én kwaliteit

Leadgeneratie. De term zegt het al: het genereren van leads. Factstory heeft ruime ervaring in het volledige pallet van online marketing. Aan de hand van een plan met vooraf gestelde doelen bouwen we campagnes zodat de doelgroep niet om jouw merk heen kan. Met zoekmachinemarketing zorgen we dat de doelgroep herhaaldelijk geconfronteerd wordt met haar (latente) behoefte. Door middel van contentmarketing voeden we de nieuwsgierigheid naar meer informatie en spelen we in op de belevingswereld van de doelgroep. Met ons totale pakket aan acties bereiken we resultaat: kwalitatieve leads! Heb je al focus op leadgeneratie maar merk je dat het resultaat beter kan? Kijk dan op onze pagina over marketingcommunicatie!

Jouw salesteam ondersteunen met leadgeneratie?

Binnen één week staat er een marketingcampagne met meetbare doelen!
Vul je gegevens in en we nemen binnen twee werkdagen contact met je op.

– Frank van der Pot, online marketing Factstory

Hoe pakken we dit aan?

Onderzoek voor het beste resultaat

Leadgeneratie kan pas echt slagen als alle online marketing aspecten zo zijn ingericht dat ze allemaal hetzelfde doel hebben. Dat betekent dat we voordat we aan campagnes gaan bouwen eerst een kort onderzoek doen: doelgroep, website, social media, analytics en zoekwoorden, we lopen alles langs om een goede nul-meting te krijgen. Met de resultaten uit ons onderzoek geven we jou precies aan waar verbetering mogelijk is voor jouw merk, product of dienst en bouwen we de meest effectieve marketingcampagne.

 

Doelgerichte campagnes

Wanneer we helder hebben wie de doelgroep is en hun belevingswereld kunnen we ze gaan targeten. We bouwen de campagne op twee manieren op; enerzijds werken we met contentmarketing aan de interesse en nieuwsgierigheid van de doelgroep en anderzijds brengen we met Google, social media en zoekmachinemarketing de boodschap van jouw merk, product of dienst herhaaldelijk bij de doelgroep. Alles met als doel de interesse bij de doelgroep om te zetten in een koopbehoefte.

 

Leadgeneration concept

Sturen op resultaat

Factstory bouwt alle campagnes op basis van een mediaplan met vooraf gestelde doelen. We monitoren wekelijks de resultaten en sturen bij wanneer dat nodig is. Alles maken we inzichtelijk met een dashboard voor jou die je op elk moment van de week kunt inzien. Maandelijks optimaliseren we de campagnes op basis van de geboekte resultaten zodat we steeds actief naar de doelgroep blijven communiceren.

Hoe pakken we dit aan?

We bereiken de juiste doelgroep – resultaat staat voorop – actiegericht en onderbouwd – no-nonsense, informeel en flexibel. Overtuigd?